Το Parachutes είναι το ντεμπούτο στούντιο άλμπουμ του βρετανικού ροκ συγκροτήματος Coldplay. Κυκλοφόρησε στις 10 Ιουλίου 2000 από την Parlophone στο Ηνωμένο Βασίλειο. Η παραγωγή του άλμπουμ έγινε από το συγκρότημα και τον Βρετανό παραγωγό δίσκων Ken Nelson, εκτός από ένα κομμάτι, το "High Speed", του οποίου η παραγωγή έγινε από τον Chris Allison. Οι Parachutes έχουν δημιουργήσει τα σινγκλ "Shiver", "Yellow", "Trouble" και "Don't Panic".
Το άλμπουμ γνώρισε εμπορική επιτυχία και γνώρισε θετικές κριτικές. Μετά την κυκλοφορία του, έφτασε γρήγορα στο νούμερο ένα στο Ηνωμένο Βασίλειο και έκτοτε έχει πιστοποιηθεί 9× Platinum. Στις Ηνωμένες Πολιτείες, το άλμπουμ έφτασε στο νούμερο 51 του Billboard 200 και τελικά έλαβε την πιστοποίηση Double Platinum. Κέρδισε το βραβείο Grammy για το καλύτερο άλμπουμ εναλλακτικής μουσικής το 2002, το βρετανικό άλμπουμ της χρονιάς στα Brit Awards 2001 και πολλές άλλες διακρίσεις. Το Parachutes είναι επίσης το 22ο άλμπουμ με τις περισσότερες πωλήσεις του 21ου αιώνα στο Ηνωμένο Βασίλειο. Από το 2020, έχει πουλήσει πάνω από 13 εκατομμύρια αντίτυπα παγκοσμίως.
A rush of blood to the head (2002)
Το A Rush of Blood to the Head είναι το δεύτερο στούντιο άλμπουμ του βρετανικού ροκ συγκροτήματος Coldplay. Κυκλοφόρησε στις 26 Αυγούστου 2002 από την Parlophone στο Ηνωμένο Βασίλειο και μια μέρα αργότερα από την Capitol Records στις Ηνωμένες Πολιτείες. Η ηχογράφηση ξεκίνησε αφότου το συγκρότημα έγινε δημοφιλές παγκοσμίως με την κυκλοφορία του ντεμπούτου άλμπουμ τους Parachutes (2000), και ειδικότερα ενός από τα σινγκλ του, το "Yellow". Η παραγωγή του άλμπουμ έγινε από το συγκρότημα και τον Ken Nelson, και χρησιμοποιεί περισσότερο την ηλεκτρική κιθάρα και το πιάνο από τον προκάτοχό του.
Το άλμπουμ έφτασε στην κορυφή του UK Albums Chart την πρώτη εβδομάδα κυκλοφορίας του στο Ηνωμένο Βασίλειο και έγινε το όγδοο άλμπουμ με τις μεγαλύτερες πωλήσεις του 21ου αιώνα στο Ηνωμένο Βασίλειο.
Η Βρετανική Φωνογραφική Βιομηχανία από τότε έχει πιστοποιήσει το άλμπουμ 10× Platinum για τις συσσωρευμένες πωλήσεις του πάνω από 3 εκατομμύρια μονάδες στο Ηνωμένο Βασίλειο και το άλμπουμ έχει πουλήσει 15 εκατομμύρια αντίτυπα παγκοσμίως. Το άλμπουμ δημιούργησε τα επιτυχημένα σινγκλ "In My Place", "The Scientist" και "Clocks". Το «God Put a Smile On Your Face» κυκλοφόρησε επίσης, αλλά είχε σημαντικά μικρότερη επιτυχία.
Το A Rush of Blood to the Head έχει αναγνωριστεί από τους κριτικούς και το συγκρότημα έλαβε τρία βραβεία Grammy για το άλμπουμ. το Grammy του 2003 για το καλύτερο εναλλακτικό άλμπουμ, το οποίο ήταν η δεύτερη συνεχόμενη νίκη του συγκροτήματος, το Grammy του 2003 για την καλύτερη ροκ ερμηνεία με το τραγούδι "In My Place" και το Grammy του 2004 για τον δίσκο της χρονιάς με το τραγούδι "Clocks". Το 2020, κατετάγη στην 324η θέση στα «500 καλύτερα άλμπουμ όλων των εποχών» του Rolling Stone. Ήταν επίσης ανάμεσα στα δέκα άλμπουμ που προτάθηκαν για το καλύτερο βρετανικό άλμπουμ των προηγούμενων 30 ετών από τα Brit Awards το 2010,
τελικά χάνεις από (What's the Story) Morning Glory; από την Oasis.
X&Y (2005)
Το X&Y είναι το τρίτο στούντιο άλμπουμ του βρετανικού ροκ συγκροτήματος Coldplay. Κυκλοφόρησε στις 6 Ιουνίου 2005 από την Parlophone στο Ηνωμένο Βασίλειο και μια μέρα αργότερα από την Capitol Records στις Ηνωμένες Πολιτείες. Η παραγωγή του άλμπουμ έγινε από τους Coldplay και τον παραγωγό Danton Supple. Διακρίνεται για την προβληματική και επείγουσα ανάπτυξή του, με τον παραγωγό Ken Nelson να έχει αρχικά επιφορτιστεί με την παραγωγή μεγάλου μέρους του άλμπουμ. Ωστόσο, πολλά τραγούδια που γράφτηκαν κατά τη διάρκεια των συνεδριών του απορρίφθηκαν λόγω της δυσαρέσκειας του συγκροτήματος μαζί τους. Το εξώφυλλο του άλμπουμ είναι ένας συνδυασμός χρωμάτων και μπλοκ, που είναι μια αναπαράσταση του κώδικα Baudot.
Το Space Rock άλμπουμ περιέχει δώδεκα κομμάτια και ένα επιπλέον κρυφό κομμάτι, το "Til Kingdom Come". Παραλείπεται από τη λίστα κομματιών στο μανίκι του άλμπουμ, αλλά αναφέρεται ως "+" στην ετικέτα του δίσκου και μέσα στο φυλλάδιο του άλμπουμ.
Αρχικά ήταν προγραμματισμένο για τον Αμερικανό σταρ της κάντρι Τζόνι Κας να το ηχογραφήσει με τον τραγουδιστή Chris Martin, αλλά ο Cash πέθανε πριν προλάβει να το κάνει. Το τραγούδι "Talk" εμφανίστηκε στη λίστα κομματιών, αν και μετά τη διαρροή του στο Διαδίκτυο στις αρχές του 2005, θεωρήθηκε ότι είχε υποβαθμιστεί σε B-side για τις επόμενες single κυκλοφορίες του άλμπουμ.
Το X&Y κυκλοφόρησε μετά από μεγάλη παγκόσμια προσμονή. Η συνολική αντίδραση στο άλμπουμ ήταν γενικά θετική, αν και ορισμένοι κριτικοί το ανέφεραν ως κατώτερο από τους προκατόχους του. Ήταν μια σημαντική εμπορική επιτυχία, φτάνοντας στην πρώτη θέση στα chart 32 χωρών σε όλο τον κόσμο, συμπεριλαμβανομένων του Ηνωμένου Βασιλείου και των Ηνωμένων Πολιτειών, αποτελώντας το πρώτο άλμπουμ των Coldplay που έφτασε στην κορυφή του αμερικανικού chart. Με συσσωρευμένες πωλήσεις 8,3 εκατομμυρίων μονάδων μόνο το 2005, το X&Y ήταν το μουσικό άλμπουμ με τις περισσότερες πωλήσεις που κυκλοφόρησε το 2005. Το άλμπουμ έχει πουλήσει πάνω από 13 εκατομμύρια αντίτυπα παγκοσμίως. Προκάλεσε τα σινγκλ "Speed of Sound", "Fix You",
«Talk» και «The Hardest Part».
Viva La Vida (2008)
Το Viva la Vida ή Death and All His Friends, που συχνά αναφέρεται ως απλά Viva la Vida, είναι το τέταρτο στούντιο άλμπουμ του βρετανικού ροκ συγκροτήματος Coldplay, που κυκλοφόρησε στις 12 Ιουνίου 2008 από την εταιρεία Parlophone. Το άλμπουμ πήρε το όνομά του από μια ισπανική φράση που μεταφράζεται καλύτερα στα αγγλικά ως "Ζήτω η ζωή". Στιχουργικά, το άλμπουμ περιέχει αναφορές στον έρωτα, τη ζωή, τον θάνατο και τον πόλεμο.
Οι ηχογραφήσεις για το άλμπουμ πραγματοποιήθηκαν από τον Ιούνιο του 2007 έως τον Απρίλιο του 2008 και περιλάμβαναν παραγωγή από τους Jon Hopkins, Rik Simpson, Markus Dravs και Brian Eno. Το άλμπουμ ήταν το πρώτο των Coldplay που παρήχθη από τον Eno, και επίσης το πρώτο τους άλμπουμ που δεν παρήχθη από τον μακροχρόνιο παραγωγό των Coldplay, Ken Nelson. Το συγκρότημα ανάγκασε τον εαυτό του να εξερευνήσει νέα στυλ, καθώς ο Eno απαιτούσε κάθε τραγούδι του άλμπουμ να ακούγεται διαφορετικό.
Η ανάπτυξη του άλμπουμ καθυστέρησε την ημερομηνία κυκλοφορίας αρκετές φορές. Το εξώφυλλο του άλμπουμ του Viva la Vida είναι ο πίνακας του 1830 Liberty Leading the People του Eugène Delacroix.
Το Viva la Vida ήταν τόσο κριτική όσο και εμπορική επιτυχία. Πέντε τραγούδια κυκλοφόρησαν για την προώθηση του άλμπουμ. "Violet Hill" και "Viva la Vida" τον Μάιο του 2008, "Lovers in Japan" και "Lost!" τον Νοέμβριο του 2008 και το "Strawberry Swing" τον Σεπτέμβριο του 2009. Το "Viva la Vida" έγινε το πρώτο τραγούδι του συγκροτήματος που έφτασε στο νούμερο ένα τόσο στις Ηνωμένες Πολιτείες όσο και στο Ηνωμένο Βασίλειο. Κέρδισε το καλύτερο ροκ άλμπουμ στα βραβεία Grammy το 2009 και ήταν επίσης υποψήφιο για το άλμπουμ της χρονιάς. Ήταν το άλμπουμ με τις περισσότερες πωλήσεις του 2008. Μέχρι το 2011, το άλμπουμ είχε πουλήσει περισσότερα από 10 εκατομμύρια αντίτυπα παγκοσμίως. Το Viva la Vida επανακυκλοφόρησε στις 25 Νοεμβρίου 2008 σε μια deluxe έκδοση που περιείχε το πρωτότυπο άλμπουμ και το March EP των Prospekt, το οποίο περιείχε μια άλλη επιτυχία,
«Η ζωή στο Technicolor II».
Mylo Xyloto (2011)
Το Mylo Xyloto (προφέρεται /ˈmaɪloʊ ˈzaɪlətoʊ/ MY-loh ZY-lə-toh) είναι το πέμπτο στούντιο άλμπουμ του βρετανικού ροκ συγκροτήματος Coldplay, που κυκλοφόρησε στα τέλη Οκτωβρίου 2011. Το συγκρότημα συνεργάστηκε στενά με τον παραγωγό Brian Eno μετά την επιτυχημένη συνεργασία τους στο Viva , το προηγούμενο άλμπουμ του συγκροτήματος. Το Mylo Xyloto είναι ένα concept άλμπουμ και μια θεματική ροκ όπερα.
Το άλμπουμ αφηγείται την ιστορία ενός πολέμου ενάντια στον ήχο και το χρώμα από μια κυβέρνηση υπεροχής, που διαδραματίζεται στον κόσμο της Silencia, μιας κοινωνίας των Οργουελιών. Η Silencia έχει ξεπεραστεί από μια κυβέρνηση με επικεφαλής τον Ταγματάρχη Μίνους, ο οποίος ελέγχει τον πληθυσμό μέσω των μέσων ενημέρωσης και της προπαγάνδας. Στόχος του είναι να αφαιρέσει τον ήχο και το χρώμα από τους δρόμους με την ελπίδα να τραβήξει μακριά τους «τροφοδότες», πλάσματα που χρησιμοποιούν τέτοια ενέργεια για να κυνηγήσουν τη λεία τους.
Το άλμπουμ ακολουθεί τον Mylo Xyloto, έναν «σιωπηλό», έναν στρατιώτη σε έναν στρατό που έχει επιφορτιστεί να κυνηγήσει και να εντοπίσει «σπινθήρες», ανθρώπους που αξιοποιούν το φως και την ενέργεια και τα χρησιμοποιούν για να δημιουργήσουν σπινθήρες, συγκρίσιμες με τα γκράφιτι στην πραγματική ζωή. Συναντά τον Fly, τον σπινθήρα που καταζητείται περισσότερο από τον Ταγματάρχη Μίνους. Μέσω του Fly, ο Mylo ανακαλύπτει τις ικανότητές του στα sparker και τη σχέση του με τους Car Kids, μια μεγάλη φατρία που ιδρύθηκε από τους γονείς του Mylo, Aiko και Lela. αγάπη και προσπάθεια να ξεφύγουμε μαζί», με γενικό θέμα «η αγάπη να κατακτά τα πάντα». Σε συνεντεύξεις το συγκρότημα είπε ότι το άλμπουμ ακολουθεί μια ιστορία αγάπης μεταξύ του Mylo και του Xyloto, με τους ξεχωριστούς χαρακτήρες.
Το άλμπουμ έλαβε γενικά θετικές κριτικές από τους κριτικούς, οι οποίοι επαίνεσαν τον ανεβαστικό του τόνο και τον νέο ηλεκτρονικό ήχο του. ωστόσο, κάποιοι βρήκαν το υλικό του υπερπαραγωγή. Τα "Paradise" και "Every Teardrop Is a Waterfall" έλαβαν συνολικά τρεις υποψηφιότητες για βραβεία Grammy το 2012, ενώ το άλμπουμ και το "Charlie Brown" έλαβαν δύο ακόμη υποψηφιότητες για Grammy το 2013. Διεθνώς, ο Mylo Xyloto βρέθηκε στο νούμερο ένα σε 34 χώρες.
Στο Ηνωμένο Βασίλειο, το Mylo Xyloto έγινε το πέμπτο άλμπουμ των Coldplay που έκανε το ντεμπούτο του στο νούμερο ένα, πουλώντας 208.000 μονάδες την πρώτη του εβδομάδα και σημειώνοντας ρεκόρ ψηφιακών πωλήσεων μίας εβδομάδας με 83.000 αντίτυπα που πουλήθηκαν. Ο Mylo Xyloto έσπασε ένα ρεκόρ στο iTunes για πωλήσεις ψηφιακών λήψεων πουλώντας πάνω από 500.000 ψηφιακά αντίγραφα σε μια εβδομάδα. (Το άλμπουμ της Beyoncé με τίτλο και το 25 της Adele ξεπέρασαν αυτό το ρεκόρ το 2013 και το 2015 αντίστοιχα). Το Mylo Xyloto έγινε το τρίτο άλμπουμ των Coldplay που έκανε το ντεμπούτο του στο νούμερο ένα στο αμερικανικό Billboard 200, πουλώντας 447.000 μονάδες την πρώτη εβδομάδα των πωλήσεών του. Ήταν το ροκ άλμπουμ με τις μεγαλύτερες πωλήσεις στο Ηνωμένο Βασίλειο το 2011, πουλώντας 908.000 αντίτυπα. Από το 2013, έχει πουλήσει πάνω από 8
εκατομμύρια αντίτυπα παγκοσμίως.
Ghost Stories (2014)
Το Ghost Stories είναι το έκτο στούντιο άλμπουμ του βρετανικού ροκ συγκροτήματος Coldplay. Συμπαραγωγή του συγκροτήματος με τον Paul Epworth μαζί με τους επιστρέφοντες παραγωγούς των Mylo Xyloto Daniel Green και Rik Simpson, κυκλοφόρησε από την Parlophone στις 16 Μαΐου 2014. Το άλμπουμ κυκλοφόρησε από την Atlantic Records στη Βόρεια Αμερική στις 19 Μαΐου 2014. Είναι το πρώτο άλμπουμ του συγκροτήματος στη Βόρεια Αμερική κάτω από τον Ατλαντικό, μετά τη μεταβίβαση των Coldplay από την Capitol Records το 2013, μετά την αγορά της EMI και των περιουσιακών της στοιχείων από το Universal Music Group το 2012, που απαιτούσε την πώληση του Parlophone στη Warner Music Group.
Το άλμπουμ ηχογραφήθηκε από το συγκρότημα το 2013 και το 2014 στα ειδικά κατασκευασμένα στούντιο του συγκροτήματος στο Λονδίνο, την Αγγλία και στο Λος Άντζελες. Περιλαμβάνει τους καλεσμένους παραγωγούς Avicii, Timbaland και Madeon και τον συχνό συνεργάτη του συγκροτήματος Jon Hopkins.
Προωθήθηκε σε μεγάλο βαθμό από το συγκρότημα και τους Parlophone ενόψει της κυκλοφορίας του, με μια συνοδευτική τηλεοπτική εκπομπή prime time, ένα οπτικό άλμπουμ και μια ειδική προωθητική περιοδεία του άλμπουμ έξι ημερών, καθώς και διάφορες εμφανίσεις στην τηλεόραση και ραδιόφωνο. Το άλμπουμ προωθήθηκε περαιτέρω από πέντε συνολικά σινγκλ: "Magic", το βασικό σινγκλ, που κυκλοφόρησε τον Μάρτιο. "Midnight", που κυκλοφόρησε τον Απρίλιο. "A Sky Full of Stars", που κυκλοφόρησε τον Μάιο. "True Love", που κυκλοφόρησε τον Αύγουστο. και το «Ink», που κυκλοφόρησε τον Οκτώβριο. Ήταν υποψήφιο για το καλύτερο ποπ φωνητικό άλμπουμ στα 57α βραβεία Grammy. Στα Μουσικά Βραβεία Billboard 2015 ονομάστηκε Κορυφαίο Ροκ Άλμπουμ.
Το άλμπουμ έλαβε ανάμεικτες έως θετικές κριτικές, με πολλούς κριτικούς να επαινούν την επιστροφή της μπάντας στο πιο ζοφερό, μελαγχολικό στυλ της προηγούμενης μουσικής τους, αν και ορισμένοι βρήκαν το άλμπουμ επαναλαμβανόμενο και χωρίς σκηνοθεσία. Αναφέρεται από πολλά μέσα ενημέρωσης ότι ο Chris Martin είπε ότι το άλμπουμ εμπνεύστηκε από τον χωρισμό του και της Gwyneth Paltrow το 2014.
A Head full of dreams (2015)
Το A Head Full of Dreams είναι το έβδομο στούντιο άλμπουμ του βρετανικού ροκ συγκροτήματος Coldplay. Κυκλοφόρησε στις 4 Δεκεμβρίου 2015 από την Parlophone στο Ηνωμένο Βασίλειο και από την Atlantic Records στις Ηνωμένες Πολιτείες Η Coldplay ηχογράφησε το άλμπουμ από τις αρχές έως τα μέσα του 2015, αμέσως μετά την ολοκλήρωση του προηγούμενου άλμπουμ τους Ghost Stories, με αισθητά διαφορετικό στυλ και ήχο από τους προκατόχους του. Για διάφορα τραγούδια, οι Coldplay συνεργάστηκαν με τους Beyoncé, Noel Gallagher, Tove Lo, Khatia Buniatishvili και Merry Clayton. Η παραγωγή του άλμπουμ έγινε από τους Rik Simpson και Stargate. Το άλμπουμ περιλαμβάνει επίσης ένα δείγμα του Προέδρου Μπαράκ Ομπάμα που τραγουδά το "Amazing Grace" στην κηδεία της Clementa C. Pinckney στο τραγούδι "Kaleidoscope".
Το άλμπουμ έλαβε γενικά μικτές κριτικές από κριτικούς. Παρόλα αυτά, ήταν εμπορική επιτυχία καθώς έφτασε στην κορυφή του UK Albums Chart και έφτασε στο νούμερο δύο στις Ηνωμένες Πολιτείες, την Αυστραλία, τον Καναδά και την Ιταλία, όπου κράτησε την πρώτη θέση με το Adele's 25. Στα Brit Awards 2016 το Το άλμπουμ ήταν υποψήφιο για το βρετανικό άλμπουμ της χρονιάς. Ήταν το όγδοο άλμπουμ με τις περισσότερες πωλήσεις του 2015 με 1,9 εκατομμύρια αντίτυπα παγκοσμίως, σύμφωνα με τη Διεθνή Ομοσπονδία Φωνογραφικής Βιομηχανίας.
Ήταν το ένατο άλμπουμ με τις περισσότερες πωλήσεις του 2016, με 1,4 εκατομμύρια αντίτυπα παγκοσμίως, σύμφωνα με τη Διεθνή Ομοσπονδία Φωνογραφικής Βιομηχανίας. Από τον Νοέμβριο του 2017, το άλμπουμ έχει πουλήσει πάνω από 6 εκατομμύρια αντίτυπα παγκοσμίως. Υποστηρίχτηκε από πέντε σινγκλ: "Adventure of a Lifetime", "Hymn for the Weekend", "Up&Up", το ομώνυμο κομμάτι και "Everglow". Μια έκδοση ήχου 5.1 Surround Blu-ray του άλμπουμ κυκλοφόρησε μέσω του ιστότοπου του συγκροτήματος στις 23 Σεπτεμβρίου 2016.
Το άλμπουμ προωθήθηκε από την επιτυχημένη περιοδεία A Head Full of Dreams, η οποία διήρκεσε σχεδόν δύο χρόνια. Τον επόμενο χρόνο μετά την ολοκλήρωση της περιοδείας, το συγκρότημα κυκλοφόρησε το Live στο Μπουένος Άιρες, το οποίο ηχογραφήθηκε στις δύο τελευταίες νύχτες της περιοδείας στη Λα Πλάτα του Μπουένος Άιρες. Μια ταινία συναυλίας και ένα ντοκιμαντέρ συμπεριλήφθηκαν επίσης σε μια πολυτελή έκδοση του CD. Ένα δεύτερο ζωντανό άλμπουμ με τίτλο Love In Tokyo κυκλοφόρησε επίσης ως αποκλειστικό άλμπουμ της Ιαπωνίας που περιείχε ηχογραφήσεις από πολλά σκέλη της περιοδείας.
Everyday Life (2019)
Το Everyday Life είναι το όγδοο στούντιο άλμπουμ του βρετανικού ροκ συγκροτήματος Coldplay. Κυκλοφόρησε στις 22 Νοεμβρίου 2019 από την Parlophone στο Ηνωμένο Βασίλειο και την Atlantic Records στις Ηνωμένες Πολιτείες. Είναι ένα διπλό άλμπουμ που κυκλοφόρησε ως single CD, με το πρώτο μισό με τίτλο Sunrise and the other Sunset. Η κυκλοφορία συνέπεσε με το Coldplay: Everyday Life – Live in Jordan, στο οποίο οι παραστάσεις κάθε μισού του άλμπουμ μεταδίδονταν ζωντανά από το Citadel στο Αμμάν της Ιορδανίας, την ανατολή και τη δύση του ηλίου, αντίστοιχα. Πολλοί παραγωγοί και συνεργάτες που επέστρεψαν συμμετείχαν στις προσπάθειες του συγκροτήματος, όπως οι Rik Simpson, Dan Green, Bill Rahko, Davide Rossi και Emily Lazar.
Οι εικασίες για την ύπαρξη του άλμπουμ συνεχίστηκαν από τον προηγούμενο δίσκο τους, A Head Full of Dreams, καθώς κυκλοφόρησαν φήμες ότι οι Coldplay θα διαλύονταν. Είναι το πρώτο άλμπουμ του συγκροτήματος που περιέχει βωμολοχίες (στα κομμάτια "Trouble in Town", "Arabesque" και "Guns") και είναι επίσης το δεύτερο στούντιο άλμπουμ τους, μετά το Ghost Stories (2014), που δεν υποστηρίζεται από μεγάλη παγκόσμια περιοδεία.
Το Everyday Life έλαβε γενικά θετικές κριτικές από κριτικούς μουσικής, οι οποίοι επαίνεσαν την πειραματική alt rock σκηνοθεσία του, τη στροφή σε στίχους με πολιτικά φορτισμένους και ποικίλα στυλ τραγουδιών σε αντίθεση με τις παλιές τους ρίζες με άλμπουμ όπως Parachutes και Viva la Vida ή Death and All His Friends. Ωστόσο, άλλοι θεώρησαν ότι το άλμπουμ δεν είχε θεματική συνέπεια. Εμπορικά, το Everyday Life κέρδισε στο συγκρότημα το όγδοο διαδοχικό τους νούμερο ένα άλμπουμ στο UK Albums Chart και το έβδομο άλμπουμ με το top ten στο Billboard 200 στις ΗΠΑ.
Το άλμπουμ υποστηρίχθηκε από τέσσερα συνολικά σινγκλ: "Orphans" και "Arabesque" τον Οκτώβριο του 2019, "Everyday Life" τον Νοέμβριο του 2019 και "Champion of the World" τον Φεβρουάριο του 2020. Στα 63α Βραβεία Grammy το άλμπουμ συγκέντρωσε δύο υποψηφιότητες: Καλύτερο Πακέτο ηχογράφησης και άλμπουμ της χρονιάς, σηματοδοτώντας τη δεύτερη υποψηφιότητα του συγκροτήματος στη δεύτερη κατηγορία και την πρώτη τους μετά το Viva la Vida.
Music of The Spheres (2021)
Το Music of the Spheres (με υπότιτλο Vol I. From Earth with Love) είναι το ένατο στούντιο άλμπουμ του βρετανικού ροκ συγκροτήματος Coldplay, που κυκλοφόρησε στις 15 Οκτωβρίου 2021 από την Parlophone στο Ηνωμένο Βασίλειο και την Atlantic Records στις Ηνωμένες Πολιτείες. Η παραγωγή του άλμπουμ έγινε από τον Max Martin, ο οποίος είναι νέος παραγωγός στη δισκογραφία του συγκροτήματος. Περιλαμβάνει guest εμφανίσεις από τους Selena Gomez, We Are King, Jacob Collier και BTS, καθώς και συνεισφορές από τον ηλεκτρονικό παραγωγό Jon Hopkins.
Το άλμπουμ είναι το δεύτερο concept άλμπουμ του συγκροτήματος με θέμα το διάστημα, μετά το X&Y του 2005. Βρίσκεται σε ένα φανταστικό πλανητικό σύστημα που ονομάζεται The Spheres, το οποίο περιέχει εννέα πλανήτες, τρεις φυσικούς δορυφόρους, ένα αστέρι και ένα νεφέλωμα. Κάθε ένα από αυτά αντιστοιχεί σε ένα τραγούδι. Σύμφωνα με τον τραγουδιστή Chris Martin, η ιδέα και τα θέματά του ήταν εμπνευσμένα από το franchise ταινιών Star Wars, το οποίο έκανε τον ίδιο και τα άλλα μέλη του συγκροτήματος να αναρωτιούνται πώς θα μπορούσαν να είναι άλλοι καλλιτέχνες σε ολόκληρο το σύμπαν.
Το Music of the Spheres έλαβε μικτές κριτικές από κριτικούς, πολλοί από τους οποίους επέκριναν τις απροκάλυπτα ποπ ευαισθησίες και το στυλ του άλμπουμ. Το τελευταίο κομμάτι του άλμπουμ "Coloratura", ωστόσο, έλαβε ευρεία αποδοχή από τους κριτικούς, κυρίως για τη μακρά, αντισυμβατική δομή και παραγωγή του. Τα "Higher Power" και "My Universe" κυκλοφόρησαν ως τα κύρια σινγκλ του άλμπουμ, με το πρώτο να είναι υποψήφιο για την Καλύτερη Ποπ Duo/Group Performance στα 64α Ετήσια Βραβεία Grammy. Το "Coloratura" κυκλοφόρησε ως διαφημιστικό single.